A tanévkezdés mindig rendkívül izgalmas, zsúfolt és megterhelő időszak számomra annak ellenére is, hogy szinte ezer éve térnek vissza ugyanazok a tevékenységek. Húsz éve végzem a lélekölő...
A vetélkedőt egy korábbi tanévvégi táborba készítettem, 4-8. osztályos tanulók részére. A vetélkedő prezentációja ActiveInspire táblán futott. Ezt a vetélkedőt egy 10 évvel ezelőtti posztomban...
Tíz évvel ezelőtt készítettem egy vetélkedőt a magyar népmesék témakörében az akkori iskolai táborunkba. Erről akkor írtam egy blogposztot is, amit nagyon sokan láttak, illetve kérték el a benne...
A NAT2020 bevezetése és a pandémia miatt teljesen felborult a könyvtárhasználati órák régen kialakított és bevált rendje. Az új struktúrám még kiforratlan, mivel az egyezkedés a kollégákkal hosszú...
Bevezetés az olvasmányok kimeríthetetlen világába Hogyan lehetne az Egy ropi naplójánál, a Geronimo Stiltonnál és a kutyás könyveknél leragadt olvasókat tovább lendíteni komolyabb olvasmányok felé?...
A “Tanulj játszva, játssz tanulva!” mottómat érvényesnek találom a kötelező olvasmányok esetében is. Több mint tíz éve kezdtem ezekhez az olvasmányokhoz vetélkedőket készíteni. Akkortájt...
Ha helyettesítenem kell, és nincs konkrét kérése a helyettesítendő kollégának, igyekszem olyan órát tervezni, amiben ötvöződik a szakóra, a könyvtárhasználat és a játék. No, éppen egy ilyen...
8. osztályban részletesen foglalkozunk a szerzői jogokkal és az etikus forráshasználattal. A tananyag végén egy feladatsor megoldásával bizonyíthatják a tanulók, hogy legalább alap szinten...
A népmese napját a jelenléti oktatásnak köszönhetően – végre – a könyvtárban ünnepelhettük. Az osztályok 45 perces foglalkozásokra jelentkezhettek be. Az első, második, harmadik és...